ПОДАРЪК текстилна МАСКА към всяка поръчка. Бъдете здрави! - Никита

Често задавани въпроси



Как да разбера дали съм направил поръчка?
След успешно завършена поръчка в Nikita.bg ще получите автоматичен имейл с номер на Вашата поръчка.

Кога ще се изпрати стоката, която поръчах?
След като получим Вашата заявка, наш консултант ще се свърже с Вас, за да потвърди наличността на продуктите. И да уточни детайлите по доставката. Имайте в предвид, че ако не отговорите на телефонното обаждане , нашите консултанти ще Ви изпратят съобщение, с текст че е необходимо потвърждение на Вашата поръчка. След което ще я оставят на изчакване още 1 работен ден. След което продуктите отново се пускат в продажба.

Каква е моята гаранция?
Като производител на текстилните си изделия ние даваме пълна гаранция за качеството на изработката и качеството на плата. Работим с текстили и материали от сигурни и доказали качество Български и Турски производители. При покупка на електроуред от Nikita.bg, ние Ви издаваме гаранционна карта със съответен гаранционен срок. Гаранционни условия и гаранционни сервизи, в които се поддържат уредите.

Мога ли да видя стоката преди да я платя?
Задължително изпращаме всички пратки със обявена застраховка. Опция за преглед е задължителна. Опция тест се добавя в случаите, в които стоките позволяват тестване, без да нарушават цялостта на опаковката си. От хигиенична гледна точка бельото също не се тества.

Защо нямам касова бележка?
Вие имате документ за направената покупка и това е документът , издаден Ви от Еконт. Представлява сива бележка, която Вие трябва да пазите. Това е документът удостоверяващ Вашата покупка. В случай, на завеждане на рекламация или връщане на стока този документ се представя.

Получавам стоката си с транспортен дефект. Какво да направя?
Изпращаме всички стоки с обявена застраховка. Прилежно опаковани, за да се запази добрият им вид. Задължително преглеждайте стоката си за транспортен дефект или липсващи части пред куриера. Ако установите транспортен дефект се подава веднага рекламация , на място пред куриера. В този случай вината не е наша, а на транспортната фирма и те са длъжни да поемат отговорност. След като сте се уверили, че стоката е здрава, нищо не липсва и е това, което желаете. Заплащате на куриера наложения платеж. В случай, че установите липси или транспортни дефекти, след приема на стоката и в отсъствието на предаващия куриер ние и куриерската фирма , не носим отговорност.

Стоката която получих даде дефект. Какво да направя?
В този случай се свържете с нас във формата за контакти. Наш консултант ще Ви насочи към кой наш сервиз да изпратите дефектната стока. С изпращането на стоката е необходимо да приложите и гаранционната карта, както и документът удостоверяващ Вашата покупка. Ние ще отстраним дефектът и ще Ви върнем продуктът работещ. В случай, че не подлежи на поправка ще Ви изпратим нов.

Искам да върна закупената стока. Как?
В срок от 14 дни Вие имате право да върнете закупеният от нас продукт. Условията за връщане са : • Стоката да не е използвана, с нарушен търговски вид, изцапана, прана, скъсана, повредена. • Стоката се изпраща без наложен платеж или каквито и да било плащания . След като се уверим, че сте върнали продуктът така, както сте го получили със всичките му изпратени части, ние ще Ви възстановим сумата на продуктите по банков път или с паричен превод. Крайният срок за възстановяване на суми е 30 работни дни. • Задължително върнете покупката с придружените документи, удостоверяващи , че продуктите са закупени от нас. • Транспортните разходи са за Ваша сметка.